Studenti FON-a organizuju FONklame
Studentska organizacija FON-ov centar za razvoj karijere po četrnaesti put realizuje projekat FONklame. Ovaj projekat je studentima poznat i kao ,,festival marketinga’’. Projekat se i ove godine održava onlajn kroz čuveno veče reklama i edukativni deo. Veče reklama koje je održano danas u 18 časova bilo je posvećeno najboljim reklamama protekle decenije. Tema edukativnog dela koji se održava 21. marta je digitalni marketing. Među panelistima su Istok Pavlović i Marko Marijoković, a predavači na radionicama će biti Vladimir Stanković, Aleksandar Dimitrijević, Janja Jovanović, Ivan Bildi i Željko Bošnjak.
Studentska organizacija FON-ov centar za razvoj karijere posvećena je individualnim usavršavanjem mladih ljudi koji će se kasnije lakše pronaći u karijernom planu. Organizacija je otvorena za studente svih fakulteta Beogradskog Univerziteta i postoji 17 godina.
Tema ovogodišnjeg festivala marketinga FONklame je digitalni marketing. Učesnici projekta će imati priliku da na edukativnom delu 21. marta, prisustvuju panelu ,,Zakorači u digitalni svet’’, kao i radionicama iz oblasti: kreiranje brenda, e-commerce, content marketing, analitika na društvenim mrežama i digitalna strategija. Prvi događaj u okviru projekta bio je veče reklama pod nazivom “Reklama decenije“.
Svoje iskustvo u svetu digitalnogmarketinga preneće Istok Pavlović i Marko Marijoković, a predavači na radionicama biće Vladimir Stanković, Aleksandar Dimitrijević, Janja Jovanović, Ivan Bildi i Željko Bošnjak. U okviru edukativnog dela će se, kao i do sada, naći studija slučaja koju je obezbedio partner Knjaz Miloš.
Imajući u vidu da će ceo program biti realizovan onlajn otvaraju se nove mogućnosti. Projekat FONklame ovoga puta nije namenjen samo studentima već svima koji žele da nauče nešto novo o digitalnom marketingu.