Učenička kompanija „PIPO” prvaci na Regionalnom takmičenju beogradskih opština

Učenička kompanija „PIPO” iz Tehničke škole „Kolubara” u Lazarevcu  osvojila je prvo mesto na Regionalnom takmičenju učeničkih kompanija iz beogradskih opština i predstoji im nacionalno takmičenje tokom maja. Učenici i njihovi profesori aktivno se pripremaju za prezentaciju svog proizvoda koji će u međuvremenu biti unapređen. Kompanija se bavi proizvodnjom uređaja za automatizovano zalivanje cveća, a prve porudžbine su već primljene.

Sistem za automatizovano zalivanje sobnog cveća koji je delo učeničke kompanije ”PIPO” iz Tehničke škole ”Kolubara” predstavili su direktor proizvodnje Bekir Al Abaći i direktor prodaje Stefan Ostojić, ističući njegovu funkcionalnost.

Kompaniju ”PIPO” vodi pet učenika TŠ ”Kolubara” ekonomske, mašinske i elektro struke. Oni su pri kraju školovanja ali od svog proizvoda neće odustati ni nakon mature. Predsednik kompanije je Jelena Todorović.

Jelena Todorović, predsednik kompanije
Jelena Todorović, predsednik kompanije

Trenutno smo fokusirani na takmičenje koje sledi. Trudimo se da poboljšamo naš proizvod, da ga dovedemo što bliže savršenstvu. Ova kompanija će se nasleđivati i ostaće narednim generacijama – dodala je Jelena Todorović.

Direktorka finansija kompanije ”PIPO” je Anastasija Tanasijević koja je izložila ekonomske aspekte projekta, isplativost investicije i konkurentnost na tržištu.

Anastasija Tanasijević, direktorka finansija
Anastasija Tanasijević, direktorka finansija

Cena je formirana na osnovu troškova, odradili smo kalkulaciju cena. Cena koštanja iznosi 3.500, 00 dinara dok je prodajna cena 4.964,00 dinara- rekla je direktorka finansija.

Kapacitet proizvodnje je 15 uređaja dnevno, a njegova boja i oblik mogu se prilagoditi zahtevima kupaca. Za proces proizvodnje zadužen je direktor Bekir Al Abaći.

Bekir Al Abaći, direktor proizvodnje
Bekir Al Abaći, direktor proizvodnje

Poseban segment posvećen je prodaji, a zainteresovanost tržišta već postoji.

Stefan Ostojić, direktor prodaje
Stefan Ostojić, direktor prodaje

Na takmičenju nas je već dosta ljudi kontaktiralo povodom našeg proizvoda. Proizvod se može naručiti putem telefona, preko mail adrese ili lično u školi. – dodao je Stefan Ostojić, direktor prodaje.

Marketing aktivnosti su usmerene na društvene mreže i internet prezentaciju, a deo je posvećen je i štampanom reklamnom materijalu.

Lazar Urošević, direktor marketinga
Lazar Urošević, direktor marketinga

Marketing radimo preko instagram profila pipo_company, facebook stranici. U planu je izrada sajta kompanije.- dodao je direktor marketinga Lazar Urošević.

Učenička kompanija je najpoznatiji program Dostignuća mladih koji obezbeđuje osnovno ekonomsko obrazovanje za učenike srednjih škola i sprovodi se širom sveta. Program traje preko cele školske godine a Evropska komisija ga je označila kao najbolji primer preduzetničkog obrazovanja. Program je u TŠ ”Kolubara” realizovan zahvaljujući Mariji Simić mentoru projekta, direktoru škole ali i svim profesorima koji su svojim angažovanjem doprineli projektu.

Marija Simić, mentor projekta
Marija Simić, mentor projekta

Ovi učenici se od 19. do 21. maja u Novom Sadu bore za titulu nacionalnog pobednika i predstavnika Srbije na evropskom takmičenju najboljih učeničkih kompanija koje će biti održano u julu ove godine u Lilu, u Francuskoj. Program Učenička kompanija deo je projekta „Decenija preduzetništva” koji sprovodi Vlada Republike Srbije.

image_pdfKreiraj PDF dokument

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

error: SADRŽAJ JE ZAŠTIĆEN AUTORSKIM PRAVIMA