Stepski soko u konkurenciji za najlepšu marku, promocija uskoro i u Lazarevcu

Pošta Srbije u saradnji sa Prirodnjačkim muzejom u Beogradu realizovala je ovogodišnje izdanje poštanskih marki pod nazivom “Evropa – Ugrožene nacionalne divlje vrste” u okviru evropskog takmičenja nacionalnih marki koju organizuje PostEvropa, koja deluje u okviru Svetskog poštanskog saveza. Izdanje Pošta Srbije sadrži dve marke sa motivima ugroženih ptica – ušata ševa i stepski soko. Marka sa motivom stepskog sokola i dalje je u konkurenciji za osvajanje nagrade a onlajn glasanje traje do 9. septembra. Aktuelna emisija poštanskih marki trenutno se promoviše širom Srbije, a početkom septembra prezentacija će biti sporovedena i u Biblioteci “Dimitrije Tucović” Lazarevac, najavila je direktorka ove ustanove kulture Jasmina Ivanković.

Poštanske marke

Pošta Srbije i ove godine učestvuje na izboru za najlepšu marku izdanja EVROPA 2021. Tema su ugrožene nacionalne divlje vrste, sa poštanskim operatorima iz cele Evrope. Srbiju na takmičenju predstavlja marka stepski soko. Onlajn glasanje publike počelo je 9. maja, a svi zainteresovani mogu da glasaju do 9. septembra. Potrebno je da na linku http://www.posteurop.org/europa2021 izaberete Srbiju i glasajte za našeg nacionalnog kandidata.

Poštanska marka stepski soko

Promocija poštanske marke biće organizovana početkom septembra i u Lazarvcu, u Biblioteci “Dimitrije Tucović”, najavila je direktorka Jasmina Ivanković.

Inače, Pošta Srbije je 2014. godine osvojila prvo mesto na ovom evropskom takmičenju, i to za marku sa temom “Evropa – nacionalni muzički instrumenti.

image_pdfKreiraj PDF dokument

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

error: SADRŽAJ JE ZAŠTIĆEN AUTORSKIM PRAVIMA