Članovi Učeničke kompanije napravili novi proizvod i osvojili treće mesto
Učenička kompanija „ERPC” iz Tehničke škole „Kolubara” osvojila je treće mesto na Regionalnom takmičenju beogradskih učeničkih kompanija sa razvijenom proizvodnjom personalizovanih 3D holograma koji rade po principu najsavremenije tehnologije. Vođeni nastavnicom Marijom Simić, podršku u radu im je pružao i biznis mentor Ognjen Kisić iz kompanije NCR Voyix a tim čini devet učenika ove škole. Zajedno sa pobednicima ostalih regionalnih takmičenja, ovi učenici će se u maju boriti za titulu nacionalnog pobednika i predstavnika Srbije na evropskom takmičenju najboljih učeničkih kompanija koje će biti održano u julu ove godine na Siciliji.
Nina Janićijević, Jovan Živanović, Sofija Regović, Ognjena Đorđević, Aleksandar Marinković, Andrej Vujičić, Lazar Đurđić, Andrija Ivanković i Natalija Đorđević su učenici trećeg i četvrtog razreda Tehničke škole „Kolubara“ koji su kreirali „MyPHolo“, proizvod koji je osvojio treće mesto na Regionalnom takmičenju beogradskih učeničkih kompanija. Uz pomoć profesorke Marije Simić, koja već sedam godina uspešno vodi učeniku kompaniju a učenicima koji su „zaspoleni“ u kompaniji prenosi znanje o preduzetništvu i ekonomiji, kaže da je motiviše upravo volja i želja ovih mladih ljudi da samo svojim idejama i napornim radom naprave proizvod koji je „njihovih ruku delo“.
„MyPHolo“ je personalizovani 3D hologram koji radi po principu najsavremenije tehnologije. Za njegovu izradu neophodno je deset sati a u planu je da proizvod bude redizajniran i predstavljen široj populaciji. Nina Janićijević je lider kompanije i čini da ova mala firma funkcioniše kao jedno. Ključna stvar u poslovanju je da svi dišemo kao jedno i da svi imamo isti cilj a to je da napravimo što bolji proizvod, kaže direktorka.
Jovan Živanović u kompaniji je zadužen za proizvodnju. Njegove ruke uz pomoć kolega napravile su proizvod koji nije samo običan poklon, već ima sentimentalnu vrednost za krajnjeg kupca.
Za marketing i promociju proizvoda zadužen je Andrej Vujičić. Trenutno, proizvod se reklamira na društvenim mrežama a u planu je da ovaj personalni proizvod dobije reklamu koja će imati dublju poruku.
Ognjena Đorđević brine o dugoročnim ciljevima kompanije i odnosima unutar nje, dok je Aleksandar Marinković zadužen za prodaju. Ovi mladi ljudi o svim segmentima plasmana i planovima imaju jasnu viziju i ideju.
Ovaj uspeh „ERPC“ tima svedoči o izuzetnom talentu i posvećenosti učenika Tehničke škole „Kolubara“, kao i o važnosti podrške nastavnika i mentora u razvoju njihovih ideja i veština. Njihov rad predstavlja primer kako se mladi mogu angažovati u inovativnim projektima i ostvariti značajne uspehe u oblasti tehnologije i preduzetništva. Jedan „MyPHolo“ proizvod je već dobio svog vlasnika, a ukoliko poželite da i vi dragu osobu obradujete jedinstvenim i poklonom koji imaju veliku sentimentalnu vrednost, znate kome se možete obratiti a time ujedno pomoći ovim mladim ljudima da 9. maja odu na XIV Međunarodnu Berzu preduzetničkih ideja koja će biti održana u Crnoj Gori.