Predstave ”Naši preci jedite sa nama” i ”Živi su nije smešno” postigle su izuzetan uspeh kod publike, stručne javnosti i pozorišne kritike

Predstave ”Naši preci jedite sa nama” i ”Živi su nije smešno” Prvog prigradskog pozorišta ”Puls teatar” Lazarevac tokom ove sezone postigle su izuzetan uspeh kod publike, stručne javnosti i pozorišne kritike, što je rezultiralo beogradskim premijerama ali i učešćem na festivalima ”Nušićevi dani” i ”Joakim Vujić”. Za početak nove sezone ”Puls teatar” priprema predstavu čija je premijera planirana na kultnom festivalu ”Nišvil”. Naredna predstava koju će ”Puls teatar” izvesti u Lazarevcu 10. juna je ”Post kvartet”.

Ova sezona za lazarevačko prigradsko pozorište ”Puls teatar” je u znaku uspešnih premijera ali i nastupa na značajnim festivalima. Jedno od najmlađih profesionalnih pozorišta u Srbiji već na premijeri predstave ”Naši preci jedite sa nama” obezbedilo je učešće na festivalu ”Joakim Vujić” i pobralo pozitivne kritike stručne javnosti, publike i medija za koje je ova predstava bila među favoritima. Ovaj festival Puls teatru  i Narodnom pozorištu “Sterija” iz Vršca donelo je glumačku nagradu. Milica Stefanović nagrađena je za ulogu Duše u predstavi “Naši preci, jedite sa nama”. Još jedno učešće na festivalu, ovoga puta ”Nušićevim danima” sa predstavom ”Živi su nije smešno”, takođe je izdvojilo lazarevačko pozorište.

Repertoar za jun ”Puls teatra” obeležen je gostovanjima. Pored tri predstave u našem gradu lazarevačko pozorište gostovaće na festivalu Dani humora i satire ”Vuko Bezarević” u Pljevljima. U Narodnom pozorištu u Beogradu izvešće predstavu ”Živi su nije smešno” a u Narodnom pozorištu Užice ”Kod šejtana ili jedna dobra žena”.

Za novu sezonu ”Puls teatar” priprema novu premijeru. Tipična ženska priča o heroinama nauke i umetnosti po prvi put biće odigrana na kultnom džez festivalu ”Nišvil”.

Novu predstavu lazerevačka publika moći će da vidi predpremijerno krajem jula, dok je premijera planirana 3. avgusta u Nišu.

image_pdfKreiraj PDF dokument